Álltalános felhasználási feltételek

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZ letölthető az alábbi linkről:  https://mezeskalacsos-lany0.cms.webnode.hu/felhasznalasi-feltetelek/

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Koroknai Viktória / kisadózó /
A szolgáltató székhelye: 8100 Várpalota Damjanich utca 21.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mezeskalacsoslany@gmail.com
Adószáma: 68934774-1-39
Telefonszámai: 0620/621-9621
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 52460175
A szerződés nyelve: magyar

Àltalános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban "ÁSZF") szabályai irányadóak minden a mézeskalácsoslány.hu webáruházban (a továbbiakban: "webáruház") használatához kapcsolódó esetre és a termékek webáruházon történő megvásárlására. Ön a webáruházban történő megrendeléssel elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et.

A jelen ÁSZF szabadon sokszorosítható, fénymásolható, nyomtatható és PDF fájlként letölthető a webáruház oldaláról itt  

Nem válik a Mézeskalácsos Lány és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává sem az a szokás, amelynek alkalmazásában a felek korábbi üzleti kapcsolatukban megegyeztek, sem az a gyakorlat, amelyet egymás között kialakítottak, kivéve, ha ebben a felek külön írásban megállapodtak. Nem válnak továbbá az üzemeltető és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává azok a szokások sem, amelyek az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismertek és rendszeresen alkalmazottak, kivéve, ha ezekben a felek külön írásban megállapodtak.

A Mézeskalácsos Lány webáruházon keresztül Ön a Mézeskalácsos Lánytól rendelhet termékeket, az ingyenes regisztrációt követően. Az Ön személyes adatainak védelme a Mézeskalácsos Lány és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges az azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása, amelyet az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet; a továbbiakban: "GDPR") rendelkezéseivel és a mindenkor hatályos magyar adatvédelmi jogszabályokkal összhangban végzünk. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találják: https://mézeskalácsoslány.hu/aszf.

Webáruházunkból csak 18 éven felüli személyek rendelhetnek. A webáruház Vevője (a továbbiakban "Vevő") az a természetes személy (fogyasztó), jogi személy vagy jogi személyiség nélküli jogképességgel rendelkező szervezet, amely a webáruház regisztrál és megrendelést ad le.

A vásárolt termékek jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Bár mindent megteszünk, hogy a termékismertetők a lehető legpontosabbak legyenek, a leírások, műszaki adatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészlet-információ és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.

Rendelési információk

A megjelenített termékek boltunkban illetve a webáruházon keresztül rendelhetőek és vásárolhatóak meg, a Magyar Postafutár által történő házhoz szállítással vagy személyes átvétellel.

Webáruházunkból csak 18 éven felüli személyek rendelhetnek. A webáruház Vevője (a továbbiakban "Vevő") az a természetes személy (fogyasztó), jogi személy vagy jogi személyiség nélküli jogképességgel rendelkező szervezet, amely a webáruház regisztrál és megrendelést ad le.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  1. Webáruházban a következő termékek vásárolhatók meg:
  2. Kézműves mézeskalács ajándékok
  3. Mézeskalács készítő/ díszítő  tanfolyamok
  4. Mézeskalács díszítő workshoppok

A vásárolt termékek jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Bár mindent megteszünk, hogy a termékismertetők a lehető legpontosabbak legyenek, a leírások, műszaki adatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészlet-információ és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi ÁFA mentesek, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A feltüntetett árak nem minősülnek a Mézeskalácsos Lány általi közvetlen árajánlattételnek, csupán felhívásnak az Ön általi ajánlattételre.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti árát. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelést visszaigazoló automatikus email nem garantálja a megrendelt termék szállíthatóságát (visszaigazolás). Bizonyos termékek csak korlátozott számban érhetőek el, ezért a megrendelést követő 2 munkanapon belül értesítjük a megadott elérhetőségek egyikén (megerősítés), ezen visszajelzésig nem tudjuk garantálni a vásárlás sikerességét. A kollégáink kérdéses esetben jelentkeznek és megerősítik a rendelés szállíthatóságát, a megrendelt termék leszállítását csak ezután tudjuk garantálni. Az egyedi adásvételi szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az iCentre az Ön megrendelését a fentiek szerint megerősíti. A jelen ÁSZF-et tartalmazó PDF-fájl a termék kiszállítására vonatkozó megerősítő e-mailhez kerül csatolásra. Az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető:

A rendelés menete

  1. A kosárba menüpontra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  2. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés illetve regisztráció nélkül, azonban megrendelés előtt Önnek meg kell adni a rendszer által kért adatokat.
  3. A kosár tartalmát a Pénztárhoz menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, akkor kattintson az Ön által kiválasztott menüpontra és folytassa a vásárlást.Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  4. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  5. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, egy személyes e-mail mellett a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
  6. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható, amelyet rendelés esetén a rendszer generál Önnek.

Regisztráció

Webáruházunkban csak regisztrációhoz kötött rendelés működik. Rendeléseit regisztráció nélkül nem tudja leadni!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00-16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 4 - 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 2 hét (ebben az esetben egy személyes e-mail kerül kiküldésre Önnek amelyben a részleteket megismerheti).

A Mézeskalácsos Lány webáruház nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámla számunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámla számunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)

Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.

Utánvéttel történő fizetéssel is rendelhető termék, de ennek plusz költsége a szállítási díj és a termék ellenértékének megfizetése esetén 1045,- forint.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

EGYETEMES CSOMAGSZOLGÁLTATÁS MPL POSTACSOMAG ALAPDÍJAK(házhoz szállítás)

2 kg-ig 1735,-

5 kg-ig 1965,-

10 kg-ig 2085,-

20 kg-ig 2315,-

EXPRESSZ CSOMAGSZOLGÁLTATÁS MPL ÜZLETI CSOMAG ALAPDÍJAK (1 MUNKANAPOS ÁTFUTÁSI IDŐ) háznál történő kézbesítés esetén:

2 kg-ig 1 975,-

5 kg-ig 2 220,-

10 kg-ig 2 400,-

UTÁNVÉTES DÍJSZABÁS: + 1045,- ft

Rendelési érték 40000 Ft felett ingyenes.

Szállítás kizárólag Magyarországon.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 4-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási határidő 2 hét.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00 - 16:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül - vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül - a kárt azonnal jeleznie kell.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  1. olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  2. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.

Szavatosság

Az egyes tartós fogyasztási cikkek szavatossági ideje 1 év.

Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a

Országos Bírósági Hivatal

Cím: 1055 Budapest, Szalay u. 16.

Postacím: 1363 Pf.: 24.

Központi telefonszám: +36-1/354-4100

Telefax: +36-1/312-4453

E-mail cím: obh@obh.birosag.hu

Bíróság/Törvényszék illetékességét. Várpalota, 2021. 1.hó 2. nap

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Koroknai Viktória / kisadózó /
A szolgáltató székhelye: 8100 Várpalota Damjanich utca 21.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mezeskalacsoslany@gmail.com
Adószáma: 68934774-1-39
Telefonszámai: 0620/621-9621
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 52460175
A szerződés nyelve: magyar

Àltalános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban "ÁSZF") szabályai irányadóak minden a mézeskalácsoslány.hu webáruházban (a továbbiakban: "webáruház") használatához kapcsolódó esetre és a termékek webáruházon történő megvásárlására. Ön a webáruházban történő megrendeléssel elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et.

A jelen ÁSZF szabadon sokszorosítható, fénymásolható, nyomtatható és PDF fájlként letölthető a webáruház oldaláról itt

Nem válik a Mézeskalácsos Lány és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává sem az a szokás, amelynek alkalmazásában a felek korábbi üzleti kapcsolatukban megegyeztek, sem az a gyakorlat, amelyet egymás között kialakítottak, kivéve, ha ebben a felek külön írásban megállapodtak. Nem válnak továbbá az üzemeltető és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává azok a szokások sem, amelyek az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismertek és rendszeresen alkalmazottak, kivéve, ha ezekben a felek külön írásban megállapodtak.

A Mézeskalácsos Lány webáruházon keresztül Ön a Mézeskalácsos Lánytól rendelhet termékeket, az  ingyenes regisztrációt követően. Az Ön személyes adatainak védelme a Mézeskalácsos Lány és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges az azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása, amelyet az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet; a továbbiakban: "GDPR") rendelkezéseivel és a mindenkor hatályos magyar adatvédelmi jogszabályokkal összhangban végzünk. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találják: https://mézeskalácsoslány.hu/aszf.

Webáruházunkból csak 18 éven felüli személyek rendelhetnek. A webáruház Vevője (a továbbiakban "Vevő") az a természetes személy (fogyasztó), jogi személy vagy jogi személyiség nélküli jogképességgel rendelkező szervezet, amely a webáruház regisztrál és megrendelést ad le.

A vásárolt termékek jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Bár mindent megteszünk, hogy a termékismertetők a lehető legpontosabbak legyenek, a leírások, műszaki adatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészlet-információ és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.

Rendelési információk

A megjelenített termékek boltunkban illetve a webáruházon keresztül rendelhetőek és vásárolhatóak meg, a Magyar Postafutár által történő házhoz szállítással vagy személyes átvétellel.

Webáruházunkból csak 18 éven felüli személyek rendelhetnek. A webáruház Vevője (a továbbiakban "Vevő") az a természetes személy (fogyasztó), jogi személy vagy jogi személyiség nélküli jogképességgel rendelkező szervezet, amely a webáruház regisztrál és megrendelést ad le.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  1. Webáruházban a következő termékek vásárolhatók meg:
  2. Kézműves mézeskalács ajándékok
  3. Mézeskalácskészítő tanfolyamok
  4. Mézeskalácskészítő workshoppok

A vásárolt termékek jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Bár mindent megteszünk, hogy a termékismertetők a lehető legpontosabbak legyenek, a leírások, műszaki adatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészlet-információ és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi ÁFA mentesek, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A feltüntetett árak nem minősülnek a Mézeskalácsos Lány általi közvetlen árajánlattételnek, csupán felhívásnak az Ön általi ajánlattételre.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti árát. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelést visszaigazoló automatikus email nem garantálja a megrendelt termék szállíthatóságát (visszaigazolás). Bizonyos termékek csak korlátozott számban érhetőek el, ezért a megrendelést követő 2 munkanapon belül értesítjük a megadott elérhetőségek egyikén (megerősítés), ezen visszajelzésig nem tudjuk garantálni a vásárlás sikerességét. A kollégáink kérdéses esetben jelentkeznek és megerősítik a rendelés szállíthatóságát, a megrendelt termék leszállítását csak ezután tudjuk garantálni. Az egyedi adásvételi szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az iCentre az Ön megrendelését a fentiek szerint megerősíti. A jelen ÁSZF-et tartalmazó PDF-fájl a termék kiszállítására vonatkozó megerősítő e-mailhez kerül csatolásra. Az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető:https://www.aromax.hu/wp-content/uploads/2020/03/Elallasi_Nyilatkozat_Letoltheto.pdf

A rendelés menete

  1. A kosárba menüpontra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  2. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés illetve regisztrció nélkül, azonban megrendelés előtt Önnek meg kell adni a rendszer által kért adatokat.
  3. A kosár tartalmát a Pénztárhoz menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, akkor kattintson az Ön által kiválasztott menüpontra és folytassa a vásárlást.Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  4. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  5. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, egy személyes e-mail mellett a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
  6. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható, amelyet rendelés esetén a rendszer generál Önnek.

Regisztráció

Webáruházunkban csak regisztrációhoz kötött rendelés működik. Rendeléseit regisztráció nélkül nem  tudja leadni!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00-16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 4 - 5  munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 2 hét (ebben az esetben egy személyes e-mail kerül kiküldésre Önnek amelyben a részleteket megismerheti).

A Mézeskalácsos Lány webáruház nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja


Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámla számunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámla számunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)

Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.

Utánvéttel történő fizetéssel is rendelhető termék, de ennek plusz költsége a szállítási díj és a termék ellenértékének megfizetése esetén 1045,- forint.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

 EGYETEMES CSOMAGSZOLGÁLTATÁS MPL POSTACSOMAG ALAPDÍJAK(házhoz szállítás)

 2 kg-ig  1735,-

 5 kg-ig  1965,- 

10 kg-ig  2085,- 

20 kg-ig  2315,- 

EXPRESSZ CSOMAGSZOLGÁLTATÁS MPL ÜZLETI CSOMAG ALAPDÍJAK (1 MUNKANAPOS ÁTFUTÁSI IDŐ) háznál történő kézbesítés esetén:

2 kg-ig 1 975,- 

5 kg-ig 2 220,-

10 kg-ig 2 400,-

UTÁNVÉTES  DÍJSZABÁS: + 1045,-  ft

Rendelési érték 40000 Ft felett ingyenes.

Szállítás kizárólag Magyarországon.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 4-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási határidő 2 hét.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00 - 16:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül - vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül - a kárt azonnal jeleznie kell.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  1. olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  2. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.

Szavatosság

 Az egyes tartós fogyasztási cikkek szavatossági ideje 1 év.

Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a 

Országos Bírósági Hivatal

Cím: 1055 Budapest, Szalay u. 16.

Postacím: 1363 Pf.: 24.

Központi telefonszám: +36-1/354-4100

Telefax: +36-1/312-4453

E-mail cím: obh@obh.birosag.hu

Bíróság/Törvényszék illetékességét. Várpalota, 2021. 1.hó 2. nap